Popunite formu i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku. (*sva polja su obavezna)
Helpdesk servis predstavlja podršku institucijama članicama i pojedinačnim korisnicima JUNIS-a radi rešavanja nastalih problema ili pružanja informacija i tehničke podrške u korišćenju e-infrastrukture i servisa JUNIS-a.
Helpdesk JUNIS-a pruža podršku u radu institucijama članicama usmenom i pismenom komunikacijom sa administratorima lokalnih mreža institucija, odnosno pruža pomoć krajnjim korisnicima kada su u pitanju servisi i usluge za pojedinačne korisnike.
Ukoliko je to potrebno zbog složenosti problema, helpdesk služi za upućivanje na odgovarajući viši nivo podrške.
Mrežni operativni centar – NOC (Network operations center) JUNIS-a predstavlja centralno mesto nadgledanja i upravljanja globalnom računarskom mrežom JUNIS-a.
Osnovne aktivnosti NOC-a su nadgledanje i tehničko održavanje mreže, analiziranje i rešavanje mrežnih problema na višem nivou podrške u odnosu na helpdesk, kao i saradnja sa drugim NOC-ovima.
Rad JUNIS-a se odvija u dve smene, a vikendom i praznicima se uvodi dežurstvo, kako bi e-infrastruktura JUNIS-a bila operativna i dostupna 24 sata.
Radno vreme:
radnim danima: od 8h do 20h
vikendom i u vreme praznika: od 9h do 15h